;


Tuesday, April 20, 2010

Fikir-fikirkanlah....

0 comments

Zaid Ibrahim dah bertaubat. UMNO masih belum bertaubat dari bersekongkol dengan Yahudi dan musuh Islam. UMNO masih bersengkongkol dengan Yahudi laknatullah. Yang terakhir, UMNO telah memberhentikan penjualan gasoline kepada Iran hanya kerana mahu mengambil hati Yahudi laknatullah.

Kenapa? Kerana Israel takut program nuclear Iran yang bakal membahayakan negara Israel itu sendiri. Maka, Malaysia terikut sekali mengenakan tindakan boikot terhadap Iran. Padahal, program nuclear Iran boleh menaikkan taraf umat Islam di mata dunia.

Tapi, Najis dan UMNO lebih suka mendapat keredhaan Yahudi dan Nasrani dari mendapat keredhaan Allah. Parti Yahudi UMNO inilah pilihan katak-katak seperti Zul Nordin, Halili Rahmat dsbnya. Mereka melompat dari PKR supaya dapat memperjuangkan kedaulatan Israel.

Bagaimana dengan gambar berikut :

Pak Lah sewaktu muda-muda dulu suka main botol kicap
Yang pakai scarf tu Tengku Ariff Bendahara Pahang dan
yang berpakaian ala pirate itu ialah Nizam Razak




Gambar-Gambar Pada Tahun 1966 Bilamana Tunku Abdul Rahman, Perdana Menteri Malaysia yang Pertama merangkap PRESIDEN UMNO YANG KE-2 Merasmikan Kilang Guinness Malaysia Bhd 1966.

Apa kata pencacai Cyberuk UMNO..? nak aku siarkan yang lain-lain lagi..? aku dah cakap... "Kami ada maklumat lengkap dan menyeluruh"... kalau dari tahun 1966 kami boleh dapat, apa lagi yang bulan lepas..?

Super Impose tak main beb..!

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin