;


Sunday, October 30, 2011

UMNO Bunuh Penduduk Memali & Ibrahim Libya - UMNO adalah Pengkhianat Bangsa

1 comments


Mutakhir ini Timbalan Presiden PAS Haji Mohammad Sabu @ Mat Sabu menjadi alat serangan media perdana  TV1, TV2, TV3, TV4, TV5, TV6 hingga TV100. Media-media ini yang diketahui umum adalah dikonkong oleh UMNO laknatullah dan menjadi berita yang cukup besar oleh media pro UMNO dan media tv. Mat Sabu dituduh penganas dan pengkhianat bangsa yang sebenar oleh pemimpin tertinggu UMNOapco.

Timbalan Presiden Pas itu sepatutnya diberi peluang dan ruang untuk menerangkan keadaan sebenar terlebih dahulu sebelum dihentam, dikecam, dihentak dan bermacam-macam lagi tanpa usul periksa. Serangan demi serangan ini seolah-olah tidak langsung memberi keadilan kepada beliau, kerana beliau bukan sahaja ditekan tanpa diberi peluang, tetapi diasak bertubi-tubi tanpa ruang. Inikah yang dikatakan demokrasi??

Bagaimana pula kes dan peristiwa Memali di Baling Kedah yang kini dilupakan?. Penduduk Memali diserang dan ditembak secara rakus oleh pehak keselamatan. Siapa yang mengarah menembak secara brutal atau secara gila babi tanpa tiada kasihan belas dan tidak bertamaddun.? Hukumnya pemimpin UMNO adalah orang yang paling bertanggungjawab dalam peristiwa Memali.
 
 
Umno dan pemimpinnya lebih rakus dan jahat dari segala binatang yang ada di atas muka bumi ini. Sepatutnya UMNO dan kerajaan BN termasuk PERDANA MENTERI & TIMBALAN PERDANA MENTERI ketika itu digelar penjahat dan pengganas yang sebenar.

Dengan tegas pemimin BN/UMNO adalah orang yang paling jahat kerana membunuh penduduk Memali bersama ustaz Ibrahim. Tangan UMNO/BN perlu digelar pembunuh dan penganas dan pengkhianat nombor wahid di Malaysia.Adakah sejarah serangan terhadap penduduk Islam memali akan dipadamkan disebabkan mereka yang dibunuh kejam adalah ahli PAS??

1 comments:

  • May 25, 2016 at 8:25 AM

    saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin