;


Friday, August 21, 2009

Inikah yang dinamakan 1 Nation yang konon-kononnya telus......

0 comments
ALAT KEMPEN




Nampak..? kalau tak nampak, aku zoom in kasi nampak...
(benda ni terdapat dalam masjid..mana pegi bilik operasi BN..??)

JENTERA KEMPEN





gaya2 macam budak sekolah aje..? mana pegi petugas2 BN..mogok ke atau malu nak kempen utk calon yg bermasalah..??

MANGSA KEMPEN



"Saya adalah seorang bapa kepada anak-anak saya... seorang suami kepada isteri saya dan seorang anak kepada ibu-bapa saya dan hasil dari tuduhan tersebut, mereka-mereka ini menanggung malu... saya tidak akan membiarkan perkara ini berlaku terhadap diri saya dan keluarga saya, saya masih menghormati diri saya sendiri dan juga mereka-mereka yang mendampingi saya dan oleh kerana itulah saya tampil hari ini untuk membersihkan kembali nama saya yang telah dicemarkan oleh mereka-mereka yang gila pada kuasa, dan juga miskin politik!"

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin