;


Sunday, January 2, 2011

MASIH ADA LAGI PENGIKUT KAUM UMAT NABI LUTH!!!! DI MALAYSIA MEREKA DI LINDUNGI -....MALANGNYA

0 comments



Satu laporan yang agak mengejutkan disiarkan oleh Akhbar Utusan Malaysia hari ini tentang pendedahan tangan-tangan ghaib di sebalik kelab-kelab gay di Malaysia. Kelab-kelab gay di negara ini dikesan bergerak secara tersembunyi dan sukar dikesan malah dipercayai 'dilindungi' golongan orang kenamaan (VIP). Namun berita ini mungkin sekadar mengejutkan orang-orang kampung yang hanya memperolehi maklumat melalui TV3, TV1, TV2 dan Utusan Malaysia serta media-media lain milik kerajaan.

Petikan Utusan Malaysia: [Sumber]

Seperti 'tidak boleh disentuh', agensi penguat kuasa turut berhadapan cabaran menjalankan operasi di lokasi-lokasi panas yang dikenal pasti menjalankan aktiviti seks songsang.

Selain berselindung di sebalik premis urut, pusat hiburan, kelab gay telah lama wujud tetapi menggunakan nama persatuan atau pertubuhan yang sah.

Difahamkan, kebanyakan golongan gay terbabit terdiri daripada mereka yang berpendidikan tinggi, profesional, tokoh korporat dan selebriti.



Bagaikan "sudah terang lagi bersuluh" VIP yang melindungi kelab-kelab gay di Malaysia ini sudah jelas sekali dan diketahui umum. Salah seorang daripada mereka adalahanak perempuan kesayangan mantan Perdana Perdana Menteri Malaysia, Tun Mahathir yang bergelar Datin Paduka Marina Mahathir. Kelab gay ini bergerak aktif melalui sebuah persatuan yang menggelarkan diri mereka sebagai Seksualiti Merdeka. Anda boleh terus ke laman web persatuan laknat ini dan lihat sendiri siapa dalang kelab yang memperjuangkan gay dan lesbian ini.

Di bawah ini screenshot yang diperolehi daripada website kelab tersebut, sila klik untuk membesarkan imej.



Nuffnang Ads




ReJaM© "Kepada penyokong-penyokong gerombolan, tahniah kerana memilih untuk mendapat kemurkaan Allah"

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin