;


Thursday, October 8, 2009

Pemuda Umno dah mula main kasar !!!!!!

0 comments
Nampak gayanya Pemuda Umno dah tak boleh tahan kena asak. Depa tak berapa ada hujjah nak berdebat jadinya depa main hujjah fizikal pulak.

Sorang petugas PAS dah jadi mangsa kekerasan fizikal Pemuda Umno. Macam yang entry aku sebelum ni, aku dah cerita sikit pasai kes tu. Kali ni aku paparkan gambar rupa kecederaan sahabat aku tu.





Inilah wajah sahabat aku, lihat kecederaan pada mata dia.


Nak bukak mata pun tak berapa nak boleh


Bengkak di bahagian belakang telinga.


Untuk cerita lanjut boleh baca kat blog Syaomel. Gambar ehsan blog Bagan Utama

Depa pun dah mula sabotaj bahan poster kita. Katanya ada poster calun yang direntang dah dipotong. Kat bawah ni aku paparkan gambar , hangpa tengok sendiri gambar tu.















Dengar ceritanya geng pemuda Umno memang dah bersedia untuk 'serang'. Jadi aku harap sangat puak-puak kita ambik langkah berhati-hati. Seboleh mungkin jangan pasang poster sorang-sorang. Kalau boleh buat ramai-ramai.

Aku harap kawasan dan negeri bantu ambik perhatian sungguh-sungguh bab ni. Jangan biar orang tempatan buat kerja sendiri-sendiri. Unit Amal negeri-negeri pun kena ambik tindakan proaktif, kalau boleh tambah lagi anggota untuk tingkatkan lagi keselamatan jentera.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin